GuldKortet på Grönan!



Nu sitter jag här fixad och klar.
Ska med t-banan som går vid 9.51, så det är lite tid kvar tills dess.

Nu ska jag iväg och ha SO, sen har vi någon Engelbrektsdag med massa loppmarknader och sånt.
Det håller på från 12.00 till 15.00 ungefär, sen är det städning och sånt.

Igår på vägen hem från grillfesten, så körde Lina hem oss. Hon pratade om att vi skulle få guldkortet på Grönan. Både jag och alex tyckte det verkade super kul, har aldrig haft det kortet, Men iallafall och då skulle vi gå köpa det nästa helg, alltså på Lördag.
Så jag sprang nästan hem från parkeringen och började ringa och smsa massa kompisar.

Och navida sa att jag skulle ringa henne nån dag och kolla om hon kunde hänga med. Sandra och jag kommer nog också åka någon helg, och Jag och Zeineb någongång, Och jag Och Linnea ska åka, någon helg , ska prata med henne idag i skolan.

Det blir bara att jag tar med mig en kompis åt gången, men det e ju för att dem andra inte direkt känner varandra, Då blir det liiite konstigt :P

Sen så åker ju jag, Amina och ev Irena i sommar också.

Det kommer bli såå kul :)
Och jag ringde nyss pappa, och nu säger han att vi bara "Kanske" ska gå Guldkortet, men jag tror nog vi får det iallafall, jag menar nu ha rjag ju pratat med massa kompisar,
Men annars kan jag ju bara köpa vanliga armband o det, men det e ju sjukt mycket bättre att ha Guldkortet då.
Så nu har jag bestämt mig att jag köper det för min månadspeng, om det inte blir av att dem köper ett :P

ha en bra dag
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0