Handla Lunch

Vid 10.30 Tänkte jag gå ner till ICA och handla Lunch.
Vet inte riktigt vad jag ska äta än, så jag får se..
Bästa att jag bestämmer mig innan jag kommer till Affären iallafall..

Just nu är jag jätte sugen på att starta TheSims2,
det nya huset jag gjorde igår vart allt annat än bra.
Så nu har jag fått en ny idee på hur man kan bygga familjen äppelgrens nya hus. Det är lite svårt att förklara men jag velade mellan att göra en skit stor herrgård eller göra ett enkelt enplans lanthus. Det blev till slut det enplaniga eftersom att datorn av någon anledning jämt blir så trög, när det är så mycket i spelet.

men det får bli efter Lunchen isåfall. Jag orkar inte gå ner till ICA KVANTUM som jag går nog bara ner till ICA supermarket som är bra mycket sämre, men som ligger mycket närmara, lat som jag e idag :P

men men..nu ska jag nog inte göra såmycket mer än att vänta till halv elva, eventuellt att jag startar thesims2 :P

ha en bra dag!!
CAROLINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0