Kvar att göra



tänkte inte göra något Spec nu till Halv två, och sen börja städa här.
Har precis ätit en Omelett till lunch, och det är massor av Stök och disk här just nu. Mamma gillar inte och komma hem när det är stökigt som ni redan säkert förstått :P men vem gör det??

Sen ska jag gå ner till Ica, handla en mjölk och hämta upp något paket vi fått i förrgårr. Vet inte vad det är?? Jag har inte beställt nått. Men det lär jag ju se det sen..

Har suttit här sen 11.00 och försökt fixa bakrunder till min blogg, och först funkade det, men sen försvann allt och jag fattade ingenting. Så nu har jag gett upp :P Lär nog få ha basbakrunden på bloggen tills jag fattar hur man gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0