Magövningar

Jaha, också var det dags för dagens första magövningar. Mamma har kommit hem och vi ska till Centrum om ungefär 1 timme.

vet inte vem jag ska fira valborg med idag, om det blir med mamma eller med pappa.
Inte blir det med några kompisar iallafall Xd ingen som kunde.
Zeineb ska till sina Kusiner, Linnea är i Uppsala, och navida vill jag inte änns smsa.
Så, så vart det med den saken.
Måste iallafall prata med pappa om guldkortet, och om helgen och om vi ska till grönan eller inte.

men men...Nu ska jag nog inte göra så mycket, bara sitta här och ha tråkigt. och göra mina magövningar,
Kanske går ut och går lite, vi får se

ha en bra dag

carro!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0