Matteprov

okej, vi hade matteprov första lektionen idag.
Det viste jag inte änns om. Men jag bestämde mig för att göra provet ändå.

Varken Chanel, Märtha eller Linnea var i skolan idag, vilket så klart var väldigt tråkigt.
Linnea är i Uppsala och ska fira valborg där. Men märtha och Chanel har jag ingen aning om vart dem tagit vägen. Dem kanske också tagit ledigt eller nått.

men på tal om matteprovet, så tror jag det gick okej, inte så jätte bra faktiskt. Men hela sjuan har ju gått helt åt helvete, så nu känns det som om jag mest satsar på att komma igen i 8an,

NIKE ringde mamma idag, och det är en tjej som hoppat av så jag kommer förmodligen att få börja gå där lite tidigare än den 30 maj.
Vi har inte fått någon tid än, till det första mötet. Men så efter det får vi se.

Ha det bra
Carro

Kommentarer
Postat av: Lexie

jättejobbigt, men det är bättre nu :)

hatar matteprov

2008-04-30 @ 15:49:31
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: mulin

Jag vet, jag klarar inte heller av det. Jag såg fem sekunder av filmen och stängde av sen. Jag kan, precis som du, inte heller förstå hur det kan hända. Filmen visar hur mycket det finns kvar att göra. Jag är också vegetarian och skulle aldrig kunna tänka mig att äta något levande igen. Det är fint att höra att du tänker likadant!

2008-04-30 @ 16:17:28
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0