Ny synth

jo nu har jag ju vart hemma, från skolan både Måndag och Tisdag, och det kändes verkligen inte bra att gå idag.
Men vad skulle jag göra, jag kan ju inte stanna hemma hela livet heller.

Kände mig så allmänt ofräch idag i skolan, jag var så deppig och trött på morgonen att jag sket i att sminka mig, hade otvättat hår, ringar under ögonen och riktigt hemska naglar, och sen så såg jag allmänt äcklig ut också.

Men men, nu har jag precis kommit upp ur badet, och ska snart gå klippa naglarna.
"Det okända" hade sässongsavslutning förra veckan, så det blir inget sånt tv tittande idag.

Klockan 21.00 börjar Top model. Har inte hängt med så mycket i veckorna, men jag ska börja kolla på det från och med nu. Nåväl, pappa kom och hämtade mig från skolan kl. 15.30, så jag,pappa och Lina åkte till 4 sounds för att kolla lite på olika synthar. Min har precis pajjat, så jag måsre köpa en ny, det var en riktigt urusel synth jag använde förut,
Men nu, som en liten försenad födelsedags present, så fick jag en helt ny synth, från Yamaha, av honom.

Så nu kan jag äntligen börja öva på alvar.
det känns riktigt skönt faktiskt.
Ska börja med att öva två timmar minst per dag, på vardagarna, och 4 timmar minst om dan, på helgerna. Så nu blir det mycket spelande för min del.
Men får en liten klump i magen när jag tänker på att jag börjar klockan 8.15 imorgon och slutar vid 17.00, eftersom att vi måste öva på musikalen, dock så får vi en kompdag, för det , så vi får ta ledigt en hel dag nångång snart.
Inte för att skulle behöva det, all frånvaro jag har.

men men,. nu ska jag iväg och kolla lite på tv och måla naglarna
ha det bra // carro

image1 (jag en normal dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0