Så vart Dagen tillslut

Sitter här nu, och lyssnar på Rix FM.
Har precis städat klart lägenheten. Mamma och Alex är på Gitarren.
Alex har fårr något konstigt ryck med att vilka börja på klarinett XD Jag går i musikklass och allt men jag vet inte hur en klarinett änns ser ut XD
Har hört talas om det. Men ingenting som jag minns.
Kände mig nästan tvungen att gå kolla vad det är för något på gogle.
och här är resultatet:

Så det där är altså en Klarinett. Känner mig inte "lite" dum .

men men..imorgon ska jag till skolan, vi slutar tidigt imorrn typ vid 14.00 tror jag :P
Sedan ska jag nog inte göra någonting,
Ska nog bjuda hem Linnea någon dag, jag har vart hemma hos henne massor av gånger men hon har aldrig vart hemma hos mig, så...

carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0