Shoppa för Månadspengen!

Efter som att mitt liv just nu är så himla tråkigt. Så tänkte jag skriva in lite roliga grejor jag ska köpa såfort jag fått min månadspeng, som jag får imorgon.

Lösnaglar + lim.
 Depends lim är super bra! Vill inte ha så långa naglar, och sen så får dem gärna se så naturliga ut som möjligt.


 Vit Akrylfärg. fick en helt ny karta med Akryl färger av Pappa förra veckan. Men kan inte börja använda dem föräns jag har en stor vit. behövs så mycket vitt när man målar akryl




  Penslar : mina har torkat ut, sen i Julas, Skötte inte dem så bra :P


 Skivan: Måste ha den!!!




En nya maskara, :vet dock inte vilken än. Men Dem blir ju gamla så fort. Sist jag köpte en var i Januari.

Det var det jag skulle Shoppa imorgon, eller när det nu blir.


mvh / Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0