Söta Sommarklänningar

Nu när jag sitter här i min lite förrvirrande situation, så tänkte jag lite på , att jag älskar sånna där söta sommarklänningar.
 Ni vet såna där blommiga, sommriga klänningar, som det vart ute med för ungefär 5 år sen.
men det finns ju såklart lite mer moderna också, här kommer min lista på sommarens sötaste klänningar

/ Carro


1. jätte söt och sommrig klänning från H&M 149kr

2. Cerise snygg klänning från H&M 98kr'

.Klicka här för en större bild på Kaleidoscope dress 3. klänning från Nelly.se 649kr
Klicka här för en större bild på Ida Dress4. Klänning Nelly.se 449kr

Klicka här för en större bild på Kiilerich Diamond Shirt5. Klänning nelly.se 1399kr

Kommentarer
Postat av: #svar: JOEL GEDIN

Ja, det är super :D

Tack desamma =)

Vilka fina klänningar!

2008-04-28 @ 14:51:19
URL: http://joelgedin.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack så myckey =) Vad fina klänningarna var =)

2008-04-28 @ 14:58:23
URL: http://ekgc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0