Spelat TheSims nu




Nu har jag spelat Sims ett litet tag iallafall.
det var två veckor, sen men känns som en evighet.

Gjorde dock inte så mycket i min familj "familjen äppelgren" byggde bara om deras hus lite.
Mer än så fick det inte bli. Orkade inte köra mer.
Har inte var i skolan på hela dagen, vilket jag ångrar starkt.
Men den här veckan går vi bara fram tills Onsdag altså valborg. Vad jag ska göra på valbrog har jag ingen aning om.

Missade inför euro vision song contest i söndags, vilket var super tråkigt, så nu är det bara att vänta till nästa söndag med det.

Nu ska jag vidare ut på nätet och leta lite magträningar jag ska göra. Måste få platt mage tills badsässongen sätter igång. Annars blir det ingen badning för mig på hela året. Så det så XD

ha en bra dag // Carro


Kommentarer
Postat av: Ylva

ja gud ja tråkigt att dom bara tänker så :(

2008-04-28 @ 16:54:07
URL: http://pawriktigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0