TheSims2 HUS!

Har bestämt mig för att inte starta thesims2 föräns jag ätit lunch och allt sånt.
Men iallafall Här är lite The sims2 hus jag hittat på Google.


komentar: Herrigud vad modernt, att jag aldrig kommit på ideen själv om att göra sådär jätte sneavägger.
Men mina ideer är lätt ganska begränsade när det gäller att bygga hus.



komentar: guud va snyggt. Kanske det snyggaste hus jag sett som har med thesims att göra. Men det krävs en hel del downloads till det här huset, vilket också kommer göra min dator seg som f*n.


komentar: hur kan folk göra så snygga hus?? Mina ser alltid likadana ut nästan. får nog börja kolla in gogle, när jag vill hitta nya ideer XD


komentar: hehe värsta slottet ju!



komentar: okej inte riktigt min stil, men annars så var det vääldigt snyggt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0