Vintern tillbaka

Jaha, Nu är vintern tillbaka igen.
Jag som verkligen trodde på att det skulle bli vår nu.
Men det lär väll fortsätta såhär ett bra tag nu, efter alla klimatförändringar och skit.

men iallafall, efter No`n idag, så åkte jag hem, Orkade verkligen inte vara kvar i skolan mer, Som vanligt.

Hela dagen har hittils varit ett riktigt helvete, och det lär inte bli bättre imorgon heller. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra längre, Hur jag ska komma iväg till skolan som en vanlig människa, utan att vara deprimerad resten av dagen sen.
Skolan är inte till för alla helt enkelt.
Funderar på att byta skola igen , men tror inte att det kommer att hjälpa, Jag lär inte trivas på nån skola, men OM jag skulle få för mig att söka till någon annan skola så måste jag göra det nu, eftersom att det inte är så lång tid kvar.
men först måste jag prata med mamma om vad hon tycker, tror inte att hon tycker det.

Men allting går ju upp och ner hela tiden, så det kanske blir bättre snart. eller sämre...

kram//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0