Bilder från Kryssningen









Vid 18.40 så var jag och Alex vid Strandvägen, där vi skulle möta upp Lina och Pappa.
Vi gick ombord på Middagskryssningen vid 18.50 (den åkte 19.00)

När vi gått ombord så visade dem oss till våra platser och vi satte oss.
eftersom att vädret inte var det bästa så var det bara vi och ett par, som var ombord på båten.
Dvs vi hade nästan hela båten för oss själva hehe.
Men iallafall, så började vi med förätt, som då var en bit bröd med skagenröra och sallad, ett fat med lite ostar och sånt.
och efter att både jag och alex ätit oss mätta på förätten, så kom edet ett stort lass med mat, från allt på menyn, dvs tre saker.
Ångbåtsbitt, gös, och majskyckling.
Alex orkade inte äta nånting medans jag verkligen tvingade i mig min tallrik.
Efter ett tag när alla ätit klart så kom desserten, och Alex åt då pannkakor med sylt medans jag och Isabell åt glass med bär.
Snacka om att jag mådde illa efter åt.
Så hela kryssningen gick delvis ut på att "Äta" kanske därför den kallas för en "Middags Kryssning"
Man satt då delvis i två timmar (3timmar) och bara äter alla dem målen.
Jag ville verkligen inte vara taskig mot Lina och Pappa så jag åt allt jag skulle och såg glad ut hehe
Satt idag blir det inte så mycket med ordet "äta" i hehe.

Men men nu måste ng min mobil laddat klart snart så att jag kan få gå ut och jogga nångång.

Ha en bra dag

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0