Dålig på att uppdatera

Nu dem senaste dagarna, har jag varit super dålig på att uppdatera bloggen har jag märkt.
Och det kommer allt tråkigare och tråkigare inlägg.
Men nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar, och idag så satt, min mamma med alla mina gamla mellanstadielärare i centrum och åt lunch just när Jag,alex och Camillo skulle till kungenskurva.

Vilket bettyde att jag träffade mina gamla lärare som mamma börjat jobba med.
Eller iallafall Åsa och Anderas. Och det var inte LITE skämmigt så som jag såg ut. Hade bestämt mig för att vara helt osminkad och naturlig idag med hopp om att inte träffa någon eller några som jag inte träffat på länge.
men vad gör jag?
Jo jag träffar mina GAMLA lärare som jag inte sett på 1.5 år, och har på mig en munkjacka med väggfärg på (beige så vadå?)
rätt så otvättat hår, och röd/lila under ögonen.
Frächt va?

okej att gå ut utan smink, det har jag aboslut inga problem med, men med flottigt uppsatthår och lila ögon lock är nog ingen höjdare.
okej nu kanske jag får det att låta värre än vad det var men..
vi skulle ju bara snabbt till kungenskurva det gör väll inget om man har lite beiga prickar på kläderna haha

Aldrig att jag går ut sådär ofräch igen, spelar ingen roll hur trött jag än är.
Tänkte lixom att vadå jag täcker över allt med en luva. Men jaa det var verkligen sista gången haha

Nu är jag nyduchad och så fräch man kan vara hehe

men nu ska jag vidare och chatta lite på msn

Ha en trevlig kväll!
!
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0