gå sova snart

Klockan närmar sig 22.00 och jag ahr bara varit vaken i 11 timmar.
Kanske dags att gå lägga sig snart, eftersom att jag ska orka palla mig tillbaka till Nike imårrn, Men mamma hänger med, eftersom att jag vägrar åka dit själv imårrn första dagen och allt hehe

Usch nu har jag lovat mamma att gå dem här tre veckorna, och sedan börja skolan på hel tid,
Inte halvtid nike halvtid skola, då är ju hela ÅK 8 också helt förstörd.

Förstår inte hur jag ska kunna somna idag.
Är både spänd nervös, deppig, ja kännslorna väller i kroppen inför imårrn.
kanske ta en överdos av sömntabletterna? eller räcker det med två stycken som jag brukar ta i extrem fall.
Och nu är det inte några starka tabletter jag pratar om utan bara några naturliga saker som hjälper kroppen att slappna av eftersom att det vanligtvis är problemet när man inte kan somna, och som också är mitt problem idag.
Men jag måste verkligen somna snart jag menar jag ska ju upp 7.00 imårrn :/
gud det vill jag verkligen inte.  Då är det dags för alla nutridrinkar och stora portioner igen då.
Undra om det kommigt någon ny till Nike?
Det vet jag inte, men dår väll se imårrn

Godnatt allihopa
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0