GO08

Vid 17.00 gick jag och mamma ner till centrum för att möta Alex,Danilo,Och Camillo där.
Dem tog som vanligt hundra år på sig på Ebgames, satt jag och mamma stod och väntade på dem i över en timme.
Sen när dem kommigt åkte vi in till gamla stan och promenerade hela vägen till kungshallarna där vi sen åt middag.
Jag och Mamma åt en varsin TacoTallrik och Alex, Danilo och Camilo Nudlar och sånt.
Efter det så började vi gå mott kungsträdgården, för att kolla vad som hände där.
Just när vi står där kommer en Tjej med GO08 tröja och vill fota mig och amma för att sen visa på den stora skärmen.
Jo vist vi blir fotade, och jag kan inte tänka mig att fotot blev så snyggt, eftersom att hon kollade jätte konstigt på mobilen och sen bara -jo då det duger hehe
Efter det så såg vi aldrig vår bild på skärmen, utan dem körde nästan bara samma varje gång hehe undra varför?  XD

Vi ville stanna kvar för att kolla vem den hemliga artister var, och jag stod jätte spänd och väntade dem sista 15 minuterna som det var kvar, och sen när vi ifkc veta vem det var så va det Erik Gadd,
Så vi kollade på hela hans uppträdande, längst fram vid scenen, med ca:20 000 pers hängades bakom oss, fast det var faktiskt inget tryck alls.
kan ha vart för att det mest stod vuxna och lite äldre människor som kollade, dem brukar inte vara lika galna som ungdomarna hehe
Efter honom, så kom Sara Down Finer.
Och det var henne jag stått och väntat på hela kvällen, och hon var HELT fantastisk,!
och efter henne gick vi till mcdonalds och köpte en fruktpåse och började vandra ner mot Stureplan.
Och där var det FOLK alltså. Så himla mycket och både unga, gamla och allt vad det nu finns.

Men sedan så åkte vi bara hemåt, efter att ha kollat lite på fyrverkerierna.

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0