Godmorgon!!

vaknade vid 6.00 idag av att såret där humlan brände mig på kliade vansinigt mycket.
Alltså jag håller på bli galen.
Igår så var jag, mamma och Anna i centrum och kollade lite i affärer och fikade lite och så..
Men jag kan fan inte gå någonstans utan att behöva stanna på vägen och klia på stället där den brände mig på även fast hela jävla foten var helttäckt av kylbalsam.

Satt och funderade på om det ska vara såhär jävla jobbigt bara för att man blivit bränd av en humla.
Men grejen är att när jag trampade på den så satt den kvar på foten, och typ fastnade tills mamma vifftade bort den.

Men iallafall, idag så vet jag inte vad jag ska göra nu på dagen, kanske bara vara hemma och ta det lught eller nått, och sen på kvällen så ska jag och Mamsen in till stan lite :P

Ha en bra dag
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0