Godmorgon

Hade svårt att somna igår igen, men det blev inte så himla sent ändå.
Runt 1.00tiden somnade jag, och vaknade vid 8.00
Idag är det då det efterlängtade datumet 080808, och efter lunch så åker jag och mamma in till stan lite.
Ser nog mest fram imot OS invigningen och Sara Down Finer.
Men det finns nog säkert massor med fler saker som e roliga att göra i stan idag.

Nu sitter jag bara och kollar på TopModel 2 och ska nog ut och jogga om typ en halv timme eller så, eftersom att jag nyss ätit frukost.
Inte så bra att få håll direkt.
Men men..vet inte om jag får med mig någon till stan idag, Navida svarar aldrig och Irena ska på Bio och jaa lite sånt.


men ni får ha det så bra!

kramar
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0