Godmorgon!

tänk att jag nu inte har skrivit något inlägg på TVÅ dagar.
Vad har jag hållit på med?
jo förrgår var vi ju på den där brunch kryssningen, och det gick väll sådär. Men kul var det!

Efter det så sov jag och alex över hos min farbror vagelis, tills igår då vi kom hem.

Så, det är nog mest det som har hänt igår och förrgår.

plus att jag och mamma kollade på Sex and the city filmen igår också.
Guud va bra den var, hade inte föreställt mig att den skulle vara så bra. Men det var den.

J på Nike och jag har börjat maila till varandra lite då och då, för att peppa varandra, samt en själv och så.
och jag kan säga att det faktiskt går jätte bra. Dem på Nike har ju sagt att dem inte rekomenderar att man har kontak med en annan pasient.
men det är iuförsig under behandlingen, men om man peppar varandra till det positiva, så kan det väll inte vara några problem?

ha en jätte bra dag nu allihopa!!

många kramar

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0