Godmorgon

Har äntligen fått sova 9 timmar utan att vakna en enda gång. Idag har jag inte så stora planer för dagen, så det blir väll bara att vara hemma och ta det lugnt.
Spela lite sims osv.

Fick något ryck igår så jag flyttade ut  familjen Smultrongren ur deras lilla moderna lägenhet, och flyttade in dem i en stor äldre våning.

Lite tråkigt att datorn är så seg bara, så nu har jag hållt på rensat minneskorten på bilder, och filmer och allt vad vi har på datorn, och har nu 27gb kvar på minneskortet.
Förstår inte vad vi har användt allt minne till :S det bara blir mindre och mindre.
Men håller på rensar datorn nu också, så jag får väll hoppas att Sims kanske går LIte fortare sen när jag börjar spela


ha en bra dag
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0