Godnatt Allihopa!

Imårrn ska jag iväg till Engelbrektsskolan med pappa, för att rensa mitt skåp samt lämna in lite böcker.
Konstigt att behöva lämna in sina arbetsböcker tycker jag. Det behövde jag inte i västerholm.
Men jag har faktiskt märkt att dem vart lite snålare i Engelbrekt än i västerholm när det gäller sånna saker.

men men.. nu har jag kommigt överens med mamma om att jag ska slippa äta mina mellisar och istället äta en ordentlig frukost lunch och middag istället.
Och vet ni vad?
KOnstigt nog känns det som om alla problem är ur världen. Jag vet hur jag ska göra det här, utan att mamma sitter och är orlig för mig och allt vad hon vart tidigare.
Det här är en konstig sjukdom, tänk att man kan bli på så bra humör , och må så bra pskyiskt när kroppen ändå mår dåligt fyskskt.
Nu menar jag inte att jag ska börja missköta det här, men jag slipper äntligen mammas tjat på alla mellisar och jag kan där med till och med lura min ÄS lite då och då hehe

Är på så bra humör vilket är lite konstigt eftersom att jag var på så jävligt dåligt humör för bara någa minuter sen.
Innan den gyllene frågan kom, haha trodde aldrig att hon skulle gå med på det.
Nu blir det aldrig mer ett mellis för mig, haha men jag ska ändå se till att kroppen inte går under av detta, utan göra det på ett hälsosamt sätt.

men men..nu ska jag nog gå sova, eftersom att jag måste upp tidigt eftersom att jag ska till skolan imårrn hehe

Godnatt allihopa, och imårrn lovar jag att det ine blir några fler tråkiga inlägg om ÄS, för imårrn börjar mitt nya liv haha nä då men snacka om att man har humör svängningar.
Men aja godnatt allihopa!

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0