Gratis Smink

Såg en länk till En ny hemsida som skapades nu i sommar.

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1145

Här samlar man ihop poäng till ett present kort på Kicks, genom att klicka på länkar, värva vänner osv,
Så jag tänkte väll att jag inte har något bättre för mig, så varför inte testa att bli medlem.
Så jag blev medlem, och har hittils skrapat ihop 59poäng (man får 50 när man blivit medlem) hehe och har klickat på alla länkar och så, men tillslut kom boven i dramat haha alltid ska det vara nått strul med dem här gratis sidorna.
Vet inte om dey är någon annan som också fått så, men varjr gång jag klickar på "gör erbjudanden" Så kommer det fram en skyllt där det står att man måste logga in för att kunna kom åt innehåller i länken.
Men hallå? jag är ju inloggad!

Så, vart det med den saken.

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0