Hellu

Idag vaknade jag inte föräns vid 11.00 tiden och med tanke på att jag somnade vid ett -halv två så har jag ju sovit i hela tio timmar hehe.

Idag skulle jag ju gått på 08, som jag skrev i förut, men jaa det blev som sagt ingenting.
Och inte har Zeineb ringt heller.
Men Navida har iallafall smsat hehe

Mamma ska försöka få tag på Christina på Nike, för att se om jag skulle kunna komma på ett åter besök imorgon.
Då är man bara kvar framtills lunch.
Men jag känner mest att jag vill gå där för att få träffa alla där, eftersom att dem bara är fem stycken just nu, och säga hej då ordentligt och så.
fast det finns ju också en hel del, som jag INTE skulle vilja träffa där på nike Bla, men men..
Så jag får väll se om det är okej för Christina , men jag menar hon sa ju själv att dem erbjuder ett antal återbesök så att det blir nog inga problem.
Fast jag kanske kommer och förstör för alla andra genom att jag hoppar av.

Men men...idag kl 18.00 ska jag, mamsen och Alex på Bio på Heron City, och kolla på Mumien, så då blir min fri biljett på Bioe använd hehe

Men nu ska jag gå köra lite rockband

ha det bra!!

kramar
Carro


Kommentarer
Postat av: Kurdtjetjenen

e inte mumien för 15 lr liknaru en 16åring?

2008-08-14 @ 19:29:31
URL: http://alankurdtjetjenenhamza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0