Jävla skit dag

Somnade inte föräns vid 1.00 tiden igår natt.
Vaknade vid 4.30tiden och kunde inte somna om.
Somnade vid 5.00tiden och gick upp vid 7.00

Mamma tyckte att jag kunde stannat hemma från skolan idag och vart hemma och sovigt istället eftersom att vi ändå bara hade en kamrat dag istället.
Men jag tänkte att eftersom att vi inte slutar så sent så klarar jag nog av att gå.

Och hur tror ni att det gick?
åt helvete med alltihop.
Från början var det rätt så kul, vi körde olika grenar som tex säckhopp, och lite sånt där,
Men så fort jag kom till sista grenen som var ett spindelnät man skulle hoppa igenom så tog krafterna verkligen slut.

Jag hamnade i en grupp där jag inte kände någon, jag var trött, jag frös, det regnade, kan det bli värre?
och min engelska lärare Sissi eller vad hon heter klagade på att jag inte gjorde något att jag bara stod och kollade på samt lite andra saker som är onödiga att ta upp. 

Då hade jag bara lust att sticka runt ett hus, och lägga mig ner i gräset och gråta, prata med dem på nike eftersom att jag ska dit på torsdag om det verkligen är en så bra idè att jag går i skolan till 100%. och sen skita i mina betyg.
och bara fokusera på att bli frisk istället.

Men det gjorde jag inte, utan jag fortsatte tills allt var klart i grenen.
Gick med min grupp samt Irena för att äta lunch.
Irena har sen en tid tillbaka bantat och försökt gå ner i vikt, och hon har vart jätte duktig och är snart vid en normalvikt.
Vilket betydde att hon inte åt någon skollunch utan endast en halvbanan som jag nästan satt och tvingade i henne.
Jag själv pallade inte med någon lunch efter den där jävla grenen. Så jag åt också bara en halvbanan och lämnade klassrummet med stor ångest och självhat.

Vist kan det ju vart lite överdrivet att ta det så hårt, när Sissi klagade på mig.
men är det såhär skolan kommer att vara för mig just nu, att folk bara ska attakera sig på mig och gå på mig hela tiden så fine, sparka på den som redan ligger ner bara.
Jag har aldrig i hela mitt liv vart såhär känslig förut, men vad jag har förstått så blir man väldigt skör och känslig när man börjar gå upp i vikt och komma tillbaka till sitt friska liv.

På skollunchen så åt min grupp i ett klassrum, vilket betydde att Sissi vart på Irena as mycket eftersom att hon bara åt en halvbanan till lunch.
Men mig var det ingen som frågade.
men hon kanske tycker att jag är för tjock för att förkäna någon skollunch.
Eller för själviskt och egoistisk kanske.
Nu är det inte så att jag hade tänkt på att bara äta en halvbanan till lunch, men efter vart sissi vart på mig om, så var det allt jag förkänade.
Plus att jag är alergisk mot piroger, och inte fanns det nått glutenfritt heller.
så då vet jag vad jag ska säga sen när mamma frågar.

Nu är det inte så att det bara är hon som är på mig hela tiden, för hon har vart på mig förut också, utan det är ett antal fler lärare som också håller på.

Men men..kanske inte var en sån bra idee det här med skolan, borde nog fokusera på att bli bra istället.
Är blir det bättre om jag går ner ännu mer i vikt? innerst inne vet jag att det bara blir värre om jag gör det.
Men samtidigt så känns det så jävla lockande.
särskillt just nu iallafall.
Det finns stunder så jag mest av allt bara vill bli som en normaltonåring.
Medans stunder som nu, vill jag bara bli ensam med anorexin och bli smal.

men jag ska på nått sätt försöka tänka positivt.
Sissi har säkert ingenting imot mig, eller något personligt eller så.
jag har ju bara träffat henne två gånger och båda gångerna har hon vart på mig, som ingen annan lärare någonsin har varit under hela min skoltid.
i Engelbrekt var det ju Gympaläraren, och nu i västerholm så är det hon.
Men det kanske blir bättre när jag lär känna henne, för jag har ju trots allt bara sett hennes dåliga sidor verkar det som.
vilket inte har gett mig nått bra första intryck direkt.
och jag är en sån som får jag dåligt intryck av någon första gången. Då är det JÄVLIGt svårt att ändra på det.

nej jag saknar helt enkelt Åsa på Engelska lektionerna.

men när det gäller det här, med att hon kanske inte har nått imot mig personligt, så få rjag ju faktiskt tänka på att alla lärare hela tiden är på elever. Särskillt dem som är stökiga.
det betyder ju inte att dem har ågot imot dem personligt.

Men men...ska prata lite med mamma när jag kommer hem, om hur jag ska göra med skolan.

Just nu känns det inte alls bra iallafall, men kan ha vart för att jag var så trött i skolan idag också, som gjorde att allt vad andra sa till mig gick imot mig.

Men men..
ha en jätte bra dag


Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0