Kom precis hem

pappa kom ju där vid 11.00 tiden och hämtade mig, och då åkte vi raka vägen till Engelbrekt och fixade med alla böcker och appaer.
Efter det så åkte vi hem till pappas Lägenhet I tallkrogen för att hämta en tidnings artikel från 99 hehe

Sen åkte vi till Irenas föräldrars restaurang i Segeltorp för att lämna deras artikel som var från Expressen där dem fått 4 getingar för deras förra restauran dem hade på Kungsholmen för ungefär 10 år sen.

Och nu har jag precis kommigt hem hehe
Antar att det intek omemr så mycket intresanta grejer att läsa idag eftersom att jag bara ska ligga hemma och dega idag.
Men nu ska jag hjälpa mamma att baka lite bullar haha hon fick nått ryck nu igen

Men ni får ha det så bra

Pussar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0