Mammas födelsedags present

Satt och funderade ut litevad jag skulle kunna ge mamma i födelsedags present nu iår när hon fyller år.
Och eftersom att det bara är en måndag kvar, så satt jag och tänkte lite på det.

Nu hoppas jag för gudskull att mamma inte får för sig att gå in på bloggen på ett tag. Inte för att jag vet om hon har gjort det någon gång, men man vet som sagt inte.

men hursomhelst. så har jag kommigt på den perfekta födelsedags presenten till henne eftersom att hon upplever mycket strss i vardagen just nu, så är det att vara lärare nu för tiden stres stress och ytterligare stress. plus att hon har mig och Alex också.

Men iallafall, så jag kom på, att vad hon skulle behöva är Ett spa-paket på Sturebadet Stures lyx 200minuter

Stures lyx 200 min, 4.125 kr (fre-sön 4.295 kr) Bodyscrub, Kurbad, Svensk Klassisk Massage,
Sturebadets klassiska ansiktsbehandling, fotvård   Sturebadets lyxigaste kur med behandlingar från topp till tå.
Välj en valfri bodyscrub och ett kurbad. I badet får du ansiktsrengöring, ansiktsmask och ansiktsmassage. Kuren fortsätter med en svensk klassisk helkroppsmassage och Sturebadets klassiska ansiktsbehandling. Avslutningsvis får du fotvård och serveras en kopp örtte. Det ingår även en spa-lunch i Sturebadets restaurang. 

Känner att mamma förkänar det där, mer än någon annan just nu, men det innebär också att jag på nått sätt måste få tag på 4300kr inom loppet på en månad, och hur ska det nu gå till, när jag endast har mitt barnbidrag och knappt det. 

Tänkte att jag kanske kunde prata med Sotiris, om jag några helger kunde jobba lite i hans kafeteria och jaa det är nog den enda lösningen jag har just nu. 
Det spelar ingen roll hur mycket jag får jobba och slita för det där spa paketet, mamma ska ha det, That`s It. 
nu gäller det bara att få taf på pengarna också, men det ordnar sig väll på nått sätt, det gör detalltid!"!

Många kramar
Carro

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0