Min jävla Dag

Hela Dagen har gått åt helvete hittils idag.
Och allting tack vare Middagskryssningen igår och mamma idag.
jag gick ut och joggade två gånger efter varandra med 10 minuters mellanrum, i 1 timme första gången och 40 minuter den andra.
Och där försvan bara min äckliga nutridrink mamma tvingade i mig till mellis,
Fasten klockan var halv ett och jag ahde kunnat äta lunch istället.
Vilket gjorde att jag då ville slippa lunchen eftersom att allt blir så sent annars.
Men nej, då går mamma och steker Omelett MED ÄppelJuice och satt och kollade på tv medans det var meningen att jag skulle äta den.
Så vad skulle jag göra? kände mig så taskig så jag åt upp den.
och medans jag gick ut och joggade för andra gången idag, så rökte mamma sin första cigarett  idag bara för att jävlas med mig.
Men vem är det som dör av cigaretten? inte är det jag iallafall.
Men hon har sagt att hon inte kommer börja röka igen för att hon känner sig mer sugen på tuggumina nu än cigaretten. Så jävlar om hon börjar röka igen. då jävlas jag med henne genom att gå ner till 43 kg.
Men vem är det som dör av det då? det blir ju jag inte för att jag tror att jag dör om jag går ner till 43 men nära på alltså.
guud jag e ju för fan över 173 nånting.
Så så blir det, vi jävlas på varandra.
Helt sjukt, men det var inte min idè att ha det jävla avtalet.
Jag skulle lätt kunna börja på Nike igen, fast nu vet jag ju att Personalen inte vill ha mig där mera så på det sättet så skulle jag inte kunna börja där, men jag menar att om allt skulle vara som vanligt där och personlen inte bara var imor mig, så skulle jag lätt kunna börja där nu.
men det vill varken mamma eller personalen där.
Så nu sitter jag här hemma och längtar tills skolan börjar.
Då blir det varken lunch eller mellis. Längtar dit så in i helvete.
Men det får absolut inte bli som i 7an, då jvälar.
Men jag låter det inte hända. Lite kontroll kan man väll ha iallafall. Det är ju inte så att jag är helt jävla styrd.

Klockan är redan 15.00 och jag sitter här med morgonrocken samt kladdigt gamalt smink i ansiktet och blött nytvättat hår.
Normalt??
Skulle inte tro det.

Jag ber om ursäkt för detta deprimeande skit inlägget jag nyss skrivit men det är såhär jag känne rnu och det är så här dagen kommer att va, så bloggen kommer bli helt jävla fucking sjukt tråkig idag. och jag tänker inte säga att det är migg fel, för om jag hade fått slippa melliset samt ätit nått litet till lunch så hade jag inte vart såhär jväla sjuk i huvet som jag e nu.
okej det där var kanske lite överdrivet men jag blir knäpp av ätstörningar. och jag blir helt galen när nån säger att jag har ÄS.
Satt och chattade med Linnea för några dar sen och hon frågade om jag fickl åka grejor på grönan nu eftersom att man får dåligt hjärta av Anorexi.
Då tänkte jag nästan skriva - vadåå anorexi?? jag e ju vanlig jag har aldrig haft nån anorexi.
Men herri gud Nån om henne borde väll veta haha hon var ju den första som fick veta och gick med mig till kyratorn för ett år sen.
men så är det...
dåligt hjärta har jag nog inte jag menar mitt bmi ligger på 16 det är ju inte så farligt.
men jag tänker inte sitta och skriva att jag är fet för vist kan jag känna mig fet och se nått annat i spegeln, men jag vet att jag inte är så stor satt jag inte kommer ut genom dörren.
Jag säger såhär - jag må vara smal, men jag är inte SÅ smal hehe ingen Nicole Richie direkt :P


Men nu borde jag nog gå och göra nått med mitt liv för fan
kanske köra thesims? det ar ju så länge sen.
Men det känns tråkigt nu när trean snart kommer ut eller aa ett halv år är nog inte så lite men XD
Och föresten så krånglar högtalarna och då är det tråkigt.

Jag kanske skulle ta och klä på mig och sminka mig lite?

eller så sitter jag här framför datorn tills vi sticker och stor handlar med mamsen.
men men..Hoppas ni har en bättre dag än vad jag hittils haft hehe

Kramar
carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0