Nä nu måste jag ju göra nått med Dagen

Nää nu kan jag inte bara sitta här och slöa bort dagen framför datorn.
Ska nog gå städa mitt Lilla rum och kanske läsa lite ur Narnia och Prins Caspian eller nått.
Och inte har jag fixat mig nått idag förutom att ducha.
Sitter fortfarande här med jogging kläder trots att jag inte änns gick ut och joggade tack vare att det började spöregna.
Bra anledning va?

Här är en bild från går dagens Outfits


Om ni bara viste hur lång tid det tog att ladda upp den här bilden.
Håller på att rensa datorn lite just nu och den sölar så in i helvete nu även fast det finns runt 30gb kvar på minneskortet.

Men men...i nästa inlägg får ni se min jogging outfits hehe

ha det bra
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0