Nu har jag bestämt mig!

Jag ska bli normalviktig.
Just nu känns det inte som om jag orkar bry mig mer, ge mig bara massa jävla fucking mat och så håller jag käften typ.
så känns det just nu.
Nu är det typ hundrade gången jag ger mig in i att försöka bli normalviktig.
Jag är 173cm, så vad är då min normalvikt?
Jag tror nog att alla människor har sin egna personliga normalvikt där kroppen lixom mår bra osv.
När jag var 165 så var min normalvikt 55kg, och jag har fått hem massa papper med min lägd och vikt och så som jag vägt och mätt hela livet från 6års ålder.
jag går hos en läkare regelbundet tack vare min glutenalergi, men har inte gjort det på ett tag nu tack vare att det inte har varit så stora problem med det och så.
Men iallafall, och när jag sitter och kollar på min längd och vikt genom åren så ser jag att jag alltid vägt tex om jag vart
140 så har jag vägt 30kg 145 så vägde jag 35kg 165=55kg 150=40kg osv ja ni förstår. 
vilket betyder att jag kanske skulle behöva väga runt 60kg eller nått. 

Även fast det kanske inte är det roligaste att läsa om, så kommer det bli en hel del inlägg om hur det går med min tillfrisknad. 
Saker som påverkar, saker som är bra dåliga osv. 
Men mitt absolut största problem just nu är nog vikten helt klart. 
jag är verkligen mega rädd för att gå upp på 50kg eller mer, det kan nog låta as töntigt men så är det. 
Det är inte bara att äta och gå upp i vikt ochs en hålla käftan och vara glad lixom. 
Man blir så JÄVLA kännslig undertiden, och det har jag själv märkt att jag klarar av att gå upp till ungefär 49.5 kg sen tar det stopp, och jag börjar omedvetet leta efter saker att påverkas av, sjukt va?

Men aja nu ska jag inte snacka så mycket vikt här i bloggen hehe herrigud det är ju bara siffror på en fucking våg, som mamma nu ska ta bort från toaletten också. 
Men nu har jag iallafall bestämt mig och jag vet att detta kommer ta lång tid, och det kanske blir lättare om jag skriver om min väg mot tillfrisknaden i bloggen. det märker jag ju själv hur det går. 

Ha det bra
CArro

Här är jag i april 2007, har nyss fyllt 13år och är 167cm lång och väger 55kg och det är alltså dit jag tänker komma nu. 
Det ser ju inte så farligt ut, men det är vägen dit som är lång. 
Om jag kunde så skulle jag vilja somna nu och vakna och väga 55kg. 
Då skulle man slippa hela den långa vägen dit lixom herrigud vad har jag hållt på med? i ett år nu, har jag stannat min normala utveckling i kroppen. 
Undra hur jag skulle sett ut om jag inte blivit sjuk?
Jag skulle nog haft former och bröst och hela rubbet. Vad har jag nu? en outvecklad kropp alltså en flickkropp, ett onödigt deppigt liv, och en hjärntvättad hjärna på köpet, 

Såg det här på Super size V Super skinny en torsdag när det kom på tv, och den här tjejen har haft ÄS sen 7års ålder vilket betyder att hela henne skropp är helt outvecklad, hon har tex aödrig haft mens etersom att äggstockarna inte hunnits att utvecklas och hon kommer därför aldrig att ha det heller. 
Hon har Stor benskörhet vilket betyder att hon kan ramla imop när som helst?
video


men ni får ha en bra dag!
cArro






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0