Planer och galna EX

planerna med att åka till pappa idag har blivit lite ändrade.
Ringde till pappa nyss, och eftersom att Linas EX Damir eller vad han heter har punkat pappas bil så är den på lagning just nu och dem från verkstan har inte ringt än.

Jag vet att jag inte har någonting med det att göra men Gud vad jag hatar hennes EX.
Både Isabells pappa som hotar min pappa att han ska slå honom, bara för att pappa är tillsammans med Lina och är en rikigt manipulerare.
Han kom till pappa och dem, när dem var i grekland och stod vid en grind och hånade dem.
vips så var farmor där och gav honom flera örfillar efter varandra, så vad kan jag säga?
Så går det XD

Inte nog med det , nu har Lina TVÅ galningar efter sig.
En som hotar med att slå dem, och en som punkterar deras bilar.
Omogna människor, väx upp för helvet!

Tycker så synd om Pappa och Lina, det är hela tiden saker som ska komma ivägen för deras relation.
Antingen är det dem själva, eller så är det hennes EX alltid så är det någon som ska förstöra allt
jag blir så trött på sånt. Dem har fått så stora problem nu satt till och med polisen är inblandad. Men det tänker jag inte skriva om i bloggen.

vad är det för man som går och punkterar hans ex nya killes bil, eller som gör allt för att förstöra deras förhållande.
Älskar man en person, så gör man allt för att den ska vara lycklig vare sig det är med sig själv eller någon annan.

Idioter lägg ner med att förstöra andras liv säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0