Pratat med Pappa

När jag precis hade kommigt hem från centrum, kom jag på att jag kanske skulle ta och försöka ringa pappa en gång,
Har försökt förut men han har aldrig svarat.
Så jag började med att ringa till farmor och Farfar.
farfar svarade, men pappa och dem skulle inte komma hem föräns om några timma och så, men sen så började han fråga vad jag gjorde på dagarna och så.
Då sajag bara att jag mest satt hemma eftersom att det vart så dåligt väder dem senaste dagarna.
Då började han prata om att jag kunde ta med mig ett paraply in till stan med mina kompisar och så.
Haha inget illa mot farfar eller nått men ibland är det lite jobbigt att prata med honom, den här gången var det inte så jätte jobbigt men han kan säga lite konstiga saker ibland hehe men det är bara att vänja sig.

Men tillslut fick jag tag på pappa genom att ringa till hans mobil.
Jag pratade lite med honom och bad honom köpa hem en grekisk flagga som mamma vill ha på ballkongen hehe så har vi en Grekisk flagga och en finsk haha har frågat mamma om hon vill ha en svensk också, men det vill hon inte hon säger bara att - Vi är inte svenskar vi bara bor här haha
och bad honom köpa hem lite grekisk honung också :P

Så så vart det med det, jag och alex ska åka till dem nu i helgen förhoppnisvis, det beror lite på vad som händer och s¨å.

jag har inte sagt nått än om att jag har bytt skola, hehe för det vågar jag inte i telefon, det får bli öga mot öga hehe

Ha en trevlig kväll
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0