Så vart det!

Jag, Alex och Camillo gick iväg och åt lite lunch på IKEAs restaurang eftersom att det är det ända matstället i kungenskurva om man inte vill äta på Heron City.
Så efter att ha försökt proppa i mig en mellan meny, så gick vi till Heron City och köpte en varsin glass (jag känner mig nästan normal)

och efter det så kollade vi runt lite på mediamarkt och gick sen hemåt.

Satt nu sitter jag här framör datorn igen.

Jag och Mamma ska snart börja med Middagen, och resten får vi se.

Föresten så Kontaktade Lotta, som jag, Linnea och Alma träffade på ung 08, från tjejzonen mig idag angående en Storasyster.
tror faktiskt att det både kan vara kul och bra just nu, även fast jag inte vill riva upp gamla sår.
Både Alma och Linnea ska ha varsin Storasyter där, så man känner sig inte himla ensam med det.

Så det blir nog lite kul hehe

ha en trevlig eftermiddag!!

Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0