Sammanfattning av Sommarlovet

Okej, här kommer min sammanfattning av sommarlovet som jag nu haft ända sedan i Maj hehe.
men jag börjar skriva från den 4 Juni.

Jag gick på min Dåvarande klass skolavslutning och träffade alla kompisar jag inte träffat på jätte länge ang att jag gick en behandling (nike) just då.
Direkt efter avslutningen sprang jag till Nike, för att jag inte ville komma Mitt i själva lunchen.

Efter det, så gick dagarna, folk hade sommarlov, jag gick på nike osv jätte kul :/
Men sen den 20 juni eller någonstans där, så åkte jag,mamma,alex och Min morbror till Finland i en vecka, vilket betyder att jag slutade en vecka tidigare innan nike hade sommarstängt.

Efter det vart ju greklnads resen av. Och den var inte ALLS lika booring som förra året, då vi bara gick runt och träffade massa släcktingar hela tiden.
Vist var det ju kul förra året också, men inte alls ens i närheten lika kul, som den här semestern.
kanske för att Lina och dem var med.

Efter Greklands resan så har jag bara varit hemma, och vart på en hel del skärgårds kryssningar med pappa och lina.
Det var till och med så att servitören kände igen oss, i förrgår när vi åkte hehe det börjar bli liite pinsamt nu hehe.

Men sedan så har jag bara hängt på stranden med Amina, mamma och dem.
Jag har träffat Irena, Vart på Ung 08 med Linnea och Amla.
Men jag har INTE träffat Navida någonting under HELA sommarlovet eftersom att hon åkte på kollo i två veckor precis efter att jag kommigt hem från grekland osv.
Så det var lite tråkigt.
Men ändå, hehe även fast vi bara varit hemma, så har jag ju vart på bio två regniga dagar i sommras och kollat på Narnia Prins Caspian, och Mumien 3.
Vi har möblerat om mitt och alex rum, som vi skärmat av, tills vi en vacker dag flyttar.
Jag har vart i stan 080808 såklart det måste ju firas  080808 blir det ju aldrig mer.

Och lite sånna saker. men det är EN sak jag är JÄTTE besviken på, och det är att förra året när Amina kom till sverige, så var vi hela tiden och gjorde grejor, fast ändå så tycker både hon och jag att sommaren 2007 vart den tråkigaste sommaren hittils.
Men vet ni vad?
Jo den här sommaren har vart ännu tråkigare än den förra, när det gäller mig och amina menar jag
Vi har ända sedan dem flyttade till algeriet 2002, åkt till grönan varenda jävla sommar tillsammans nu i 6 års tid.
Det har lixom varit höjdpunkten när dem kommigt till sverige varje sommar.
Även fast det var roligare där när man var liten så har vi båda två vart lika grönalunds tokiga varje sommar. Och varje sommar väntade en ny utmaning.
DVS 2005 var det katapulten, 2006 extreem och 2007 fritt fall.

det var förra året jag blev sjuk i ätstörningar och också då som jag började motionera oavbrutet.
För att inte mista kontakten med amina så följde hon med migo ch joggade och gick powerwalk, och jag kommer ihåg ett tillfälle som vi var ute och gick powerwalk, när det var 1 vecka kvar tills vi skulle till grönan.
Och guud va vi pratade om vad vi skulle åka, och om vi verkligen var säkra på att vi skulle åka fritt fall och vi pratade och pratade töntigt jag vet, hehe det är ju bara Grönan,
Men för oss så var det ju hela höjdpunkten med att dem kom till sverige varje år.
Det var när vi stack till grönan tillsammans. Vi pratade om det månader innan vi åkte. och vi hade båda alltid svårt att somna dagen innan och allt det där.

Men vet ni hur det var iår?
jo hon åkte till grönan med sin kusin och alla syskonen utan att säga ett skit.
Det är egentligen inte grönan jag är besviken på, det där med att vi åker varje år.
Det är att hon inte änns sa nått, vi har ju gjort det VARENDA år nu i 6års tid.
MEn vi har ju knappt träffats den här sommaren heller.
Kanske håller på att slitas isär dem två olika liven vi lever.
jag menar det är ju verkligen STOR skillnad på livet dem lever i Algeriet och livet vi lever här i sverige.

Här är en bild från "förr i tiden" 2005






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0