Sista inlägget för i kväll

nu skriver jag mitt sista inlägg för ikväll.
Det blir ingen pappa imorgon. Utan jag och Alex åker dit på Torsdag istället.
Det känns rätt så skönt faktiskt så slipper vi stressa imårrn.

Måste upp vid 9.00 tiden imorgon, och ska iväg till Kungenskurva med Alex.
Känns inte alls lika tråkigt som det gjorde för bara någon timme sedan.

Sen så går vi iväg och storhandlar med mamsen.

Så, så blir det imorgon. Har inte så mycket mer att skriva just nu, mer än att jag har lite problem emd min kamera.
Skiten vill inte laddas upp i mina dokument så jag får inte in bilderna till datorn :S
Krånglig kameran om inget annat.


Godnatt allihopa, säger redan godnatt nu för andra gången även fast jag vet att jag inte kommer somna förens om, typ 4 timmar eller nått


Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0