Sista Inlägget!

Lär nog bli rätt mycket inlägg på varandra nu på kvällarna under skoltiden.
Så det här får bli kvällens sista inlägg, och hur sk ajag kunna sova när jag har så tråkiga saker att se framimot??
jag kommer bergis bara ligga och tänka på om det blir en bra eller dålig dag imorgon :/
Att det ska vara så jävla svårt att släppa den där kontrollen över allting som jag har!.
jag menar skit samma om det blir en tråkig dag, så är det ju bara att se det ljusa i situtaionen.

Jag önskar att jag var som min mamma. Hur konstigt det än låter.
Hon är en sån människa som typ alla gillar, en sån man ser upp till på något sätt.
det är bara att kolla på hur hon är som lärare.
Ivarje skola hon börjat jobba på så har hon blivit den "populära" läraren som alla gillar och ser upp till, hon är så glad hela tiden och skiter i vad alla andra tycker , kör bara sin egen grej och allt det där..


men men nu ska jag gå sova

Godnatt
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0