Skol dags snart :S

Neej jag vill verkligen inte!
Men dem flesta börjar ju redan på Måndag, som jag också skulle gjort om jag gick kvar i Engelbrekt.
Men jag som ska börja i västerholm nu igen, börjar inte förens den 25, alltså om 10 dagar.
Hehe är ju egentligen som värsta lyxen ju, men 10 fagar går fort, och jag vet inte alls hur det blir att byta till sin gamla skolan igen, jag menar tänk om allting blir mycket värre än om jag hade gått kvar i engelbrekt.
då vet jag ju inte vad jag gör :S
Så nu sitter jag här, och vet inte vad jag har att vänta mig haha men jag hoppas att det går bra, men nära till skolan ha rjag iallafall.


ha en trevlig kväll igen!!

kramar
Carro

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med, usch!

Jag vill inte heller börja skolan, men vi börjar på Onsdag.. Phiu

2008-08-15 @ 23:48:27
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0