SUPER nervös!!

Nu sitter jag här och håller på dö av nervositet.
Jag ska upp 6.30 imorgon för att klä på mig, locka håret lite bara, äta frukost och sticka iväg.
Det finns inga ord för hur nervös jag är just nu.
Mest för att jag är rädd för vad alla ska säga, tex varför slutade du i engelbrekt? osv.
Har ju inget spec svar mer än att jag vantrivdes samt den långa res vägen.
men det jag är mest orolig för, är om jag kommer Vantrivas här också.
mamma säger att jag inte verkar trivas någonstans. men bara det inte är allt för hemskt så orkar jag stå ut dem ynka två åren somär kvar på grundskolan.

Aja, nu längtar jag bara tills den här veckan är över, och att jag vet hur det blir med allting.
Tänk om jag inte fastnar för någon särskilld och att det blir som i engelbrekt? hur blir det med gympan? vad kommer dem andra att säga?
aa huvudet vimlar av frågor.
vilket kommer betyda att jag verkligen inte kommer kunna sova. Men jag ska försöka, och hoppas på det bästa hehe.
nej Gud vad nervös jag är just nu, finns inga ord som kan beskriva det.  Ingen i min galma klass vet änns om att jag kommer tillbaka, och hur kommer våra sheman att se ut?

aja imorgon vid nästa inlägg och vet jag nog det mesta.
Så godnatt allihopa!

Kramar
Nervösa-Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0