super size V Super Skinny

Finns det nått som är mer iriterande än att sitta och  inte ha någonting att göra.
Jag har precis kommigt ut ur duschen, och mamma sover, Alex ligger som halvdöd framför tv`n och äter choklad till frukost.

Föresten, var det nån som såg på super size V super skinny igår?
Jag gjorde iallafall det, och snacka om att Alex, som var kvällens "Super skinny" var en exakt kopia av min lillebrosa Alex.
För det första så heter båda Alex
För det andra så lever båda på Junkfood och choklad och då menar jag verkligen LEVEr på det
Min lillebrorsa alex äter chips och choklad till frukost, två marabou apelsinkrokant om dagen blir det + massor av Munkar, Precis Som alex som var med på Super Size v Super skinny igår kväll
Och sen så såg dem ju likadana ut också haha fast Min Alex är väl lite yngre då hehe.

men men,,så så var det med det hehe
Vid 12.00 tiden ringer jag till Navida och kolar om hon ska med till stan eftersom att dem smsen jag skickat inte har kommigt fram :S

ha det bra allihopa'

kram
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0