TheSims2 Livet i Lägenhet

Jag spelar ju inte så mycket TheSims 2 just nu
Och det är för att känns tråkigt att kämpa med alla generationer jag startat upp när jag köpte The Sims 2 fritid nu när det inte är långt kvar tills Livet i lägenhet kommer ut.
Blir alltid såhär precis innan ett nytt expansions paket kommer ut, satt nu sitter jag här och vrållängtar tills den nya kommer ut.

Blir lite förvirrad  över realisedatumet, så jag vet inte rikigt när den kommer ut.
Skulle ju lätt kunna gå in på thesims.se och kolla, men min dator är så krånglig så jag blir bara tvungen att starta om , om jag enns försöker gå in på den sidan tyvär :(

men när den väl kommigt ut, Då jävlar blir det The Sims2 dagarna ut här


titta vilken hjärtformad säng som är tillbaka :)


Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Du har all anledning att va förvirrad Carro, det finns inget releasedatum för sverige bekräftat av sims.se :(

Liselotte

2008-08-12 @ 19:47:07
URL: http://simsnorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0