This is Me









Har letat efter kameran nu ett tag, och hittade den nyss bakom ett skrivbord. Hade inget bättre för mig, så tog lite bilder på hu rjag ser ut en natt som denna.
Hade lite problem med kameran först eftersom att bilderna blev så mörka, men lyckades iallafall ljusa upp dem lite grann i allafall, men dem är fortfarande mörka :/ Jävla skit kamera, måste nog snart gå köpa en nya, den här börjar bli gamal och det har sina spår.
föst blev bilderna helt suddiga, satt jag startade om den, men då blev dem helt kol svarta istället och aa det var den kameran det.

Godnatt, ska nog snart ligga på soffan och kolla på Jerry Springer och ha svårt att somna som vanligt då.
Men idag är jag extra orolig över en grej. Men det visar sig helt enkelt imårrn, om hur det blir med det.
Nej usch, sånna här saker orkar jag verkligen inte vara orlig för längre. Funderar på att säga till mamma stt ta bort vågen. men vågar inte, hon kommer bara tycka att jag är helt knäpp, men det kan inte vara normalt att väga sig varje morgon?
antar att jag inte kommer kunna bli "helt normal!" sålänge som jag gör det, jag menar 1 gh hit 1 hg dit borde väll inte spela nån roll.
Inte egentligen

men men..
Godnatt allihopa!
Imårrn är det brunch kryssning som gäller, vilket jag absolut inte är så sugen på.
Men gud vad jag tjatar om kryssningen, Antar att jag är rätt trltt just nu hehe nej nu får jag sluta blogga för idag


Caroline!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0