vad ska jag hitta på idag då

Kanske gå ut med Amina? nej tror inte att hon vill det, + att det är sånt himla skit väder ute nu.
Jag kanske gör lite allt möjligt idag, men det känns lite deppigt att bara sitta hemma, men det spöregnar ju verkligen ute och blåser så att det känns som om hela huset ska flyga iväg.

Var det bara jag som inte kunde sova igår tack vare stormen? saker och ting flög mot fönstret i mitt rum och det vart ett jävla liv.
Men jag kanske tar en liten tripp till bibblan och lämnar tillbaka mina försenade böcker.
Men jag vet inte riktigt om jag orkar det idag, känner mig överdrivet segidag efter att ha somnat vid 2.00 vaknat vid 8.00 och inte kunnat somna om, och tillslut somnad och sen vaknat vid 11.00
Nej jag får nog börja ta mina sömntabletter igen alltså, det här funkar ju inte, '

Men nu ska jag kolla lite på google efter drömtydningar hehe mamma drömmer jämt mardrömmar om insekter, varför?

kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0