Väntar på min bok!!

Dem borde komma vid 12.00 tiden, om bara någon timme.
Då tänker jag läsa mig igenom hela dagen, tills ikväll då vi åker till pappa och sover över.

Har precis ätit min frukost.
Hade ju bestämt med mamma att jag skulle äta en stor frukost så att jag kunde slippa mellanmålet och sen gå direkt på lunchen.
Och det gjorde jag i början.
Nu äter jag den frukosten jag alltid har ätit nämligen 3 rostade mackor med honung och en stor kopp the.
Idag blev det faktiskt till och med en halv liter the till frukost.

Och mamma kommer hem och äter lunch idag, eftersom att dem inte har någon lunch i skolan , så jag måste ställa mig och fixa mackaroner med korv till henne.
Men det är inga problem att fixa lite fastfood till henne.

ha en jätte bra dag!

Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0