Årets Julklappar

Det här fick jag i julklapp detta år och som jag kan stryka från nästa årets önskelista :P

Mamma
Presenkort 500kr MQ
Presentkort bokhandeln (önskade mig pocketar :)) 200kr
Puma Parfym set med lotion, parfym, duschkräm
Badskum
morgonrock
Läppglans
Presentkort SF bio 100kr
Mina kusiner och morbröder
Presentkort på Ginatricot 500kr
Bio upplevelse 2 biobiljetter +2 popcornmenyer

Pappa, Lina, Isabell, Valeria och hennes mamma
Badsett med badskumm, lotion, badbomber och lite andra badsaker
Armband
sminkask med ögonskugga, läppstift och nagellack

Alex
Lips Xbox 360

Det här var årets julklappar, kommer bli sjukt kul att kolla detta inlägg om ett år, och se vad jag då fått då förra året men jag är verkligen inte som min bortskämda lilla lillebrorsa, jag går inte och kräver kvitton av allt och alla för att jag istället ska kunna köpa från Ebgames  spel när jag redan  present kort på 1500kr ...gud vilken unge! ...XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0