Dagens Bilder

Herrigud säger jag bara, har varit riktigt aktiv nu i 9timmar, sen 10 imorse.
Vid 10.00 hade jag samtal med Gloria kom lite förkent men det pågick till 11.00, så då gick jag och mamma och tog en fika medans vi väntade på Alex.

När Alex kom gick mamma snabbt in på Vivo eller VI som dem heter nu, där hon jobbat i 16år fram tills att hon vart fördig pluggad lärare för ett och etthalvt år sen.
Hon kollade ifall inte jag och Min kompis Regina skulle få sommarjobba där som kassörskor i sommar, och han sa att det kanske var lite tidigt för sånt men att det absolut skulle gå, vi skulle höra av oss lite längre fram.
Och på Ica Kvantum och Coop vill dem ha in våra CV`n först, så jag antar att vi måste skriva en först.
Men jag tror nog på Vivo hehe skulle vara grymt kul med lite nya erfarenheter osv...

Men hursomhelst, efter det åkte vi in till MariaTorget för att hämta mammas Julklapp hon köpt till Sotiris och henne på live it.se vilket vart "En chokladprovning för två"
Sedan efter det gick vi runt på lite Julmarknader bla på Centralen och i Gamlastan innan vi sedan gick till Kungshallarna och åt på TacoBar.
Men det roliga var att påvägen till Kungshallarna så gick vi igenom NK, och då får jag en komentar av Alex

-Asså Carro är du blind eller?
Jag- Va?? vafan kommer du med?
Alex- Kolla det är ju hon från Andra Avenyn

Och då står hon som spelar "Kitty" i andra avenyn där och kollar på någonting.
Snacka om att vara lite blind först, men sen såg jag det vilket ju var lite kul hehe

När vi sedan är påväg in till Kungshallarna så kommer Robert Wells och hans Son ut och har förmodligen redan vart där och ätit..
Och när vi sedan sitter och äter så står han från Sylvan reklamen (ni vet han som klagar på att dem verkligen inte kan ha allt på sylvan) och pratar i Telefon innan han också sätter sig ner med nån tjej och äter.
Rena rama kändisträffen om inget annat XD

Efter det åkte vi bara hem och gick och handlade Julmaten..

Anyway...Här är några bilder iaf..

NKs julskylltning

Nyvaken Carro, är ju helt röd runt ögonen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0