Dagens Fråga

Okej jag vet att jag nästan är en vecka efterbliven nu, men efter att Kevin vann Idol i fredags så har jag iallafall innan dess kännt att "alla älskar Kevin" att nästan vem man än frågar, så hejar dem på Kevin, ja ALLA älskar Kevin helt enkelt.

Men nu när han då vunnigt Idol 2008 så har jag börjat läsa att fler som Ex Robin B, och lite andra människor ändå hellre hade sett Alice som vinnare av Idol 2008.

Känns som att alla först håller på Kevin och jag kan helt ärligt säga att jag inte hört ett ända skit om Kevin innan han vann Idol..men att man nu börjar höra att folk ändå hellre hade sett Alice som vinnare.
Men jag vet inte, det kanske bara är jag som tänker lite konstigt eller nått..

Men Dagens Fråga:

Vem hade du sett som Vinnare av Idol 2008?

Kevin Eller Alice??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0