Detta har hänt 2008

* Jag slutade i Engelbrektsskolan och började i västerholm igen

* Fick tillbaka fler av mina gamla kompisar i västerholm men förlorade också några..

*Jag träffade Darin 3gånger

*Jag vart blond ett tag tills jag sedan blev brunett igen

*Gick på Dagenheten Nike på Stockholms centrum för ätstörningar.

*Fick mina första betyg

*Gick från världens olyckligaste tjej till en normal Tonåring

*Jag fyllde 14

*Fått grymt Dålig självkänsla

*Darin kom ut med nya skivan Flashback

*fått Tandställning


2008 har verkligen INTE vart något toppen-år, men mycket har hänt, och jag har gått från att ha varit helt insatt i Anorexin och dvs inte haft något liv överhuvudtaget till att få tillbaka mitt gamla liv och bli någurlunda frisk.

Det här är saker jag önskar med år 2009

*Träffa Darin fler gånger (på nått sätt XD)

*Darin går ut på turnee dvs gå på Någon Darin konsert?

*Bli av med tandställningen

*Få upp min självkänsla och bli med säker på mig själv...

*Börja leva livet och inte tänka så jävla mycket

*Börja jogga mer

*Bli helt fri från mina ÄS

*BLI ETT MYCKET BÄTTRE ÅR EN 2008!

*Få bättre betyg till sommarn


Kommer inte på nått mer nu :P
'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0