En Chihuhaua i Beverly Hills

Kom hem för någon timme sen, träffade Regina vid 17.00 tiden och vi gick till HeronCity för att kolla på "Chiuauan från Beverly Hills" Som började 18.05.
Vi var där ganska för tidigt så efter att vi köpt våra biljetter spenderade vi resten av tiden på att bara kolla in folk.

Bion var faktiskt sådär, satt någon skit skum tjej två rader över oss som både skrek och hejjade i filmen, och man vart lite trött på hennes rop tillslut:S
Filmen var faktiskt väldigt bra, bättre än Australia iallafall, och så höll den på i 1tim 30min ungefär så det var ganska skönt att slippa sitta där i tre timmar iallafall.
Chiuauan i Beverly hills var verkligen en film som jag rekomenderar till alla komediälskare där ute, hehe jag är en av dem och jag älskade filmen :)

Efter filmen började vi gå hemåt och det tog ungefär en halv timme bara att komma till skärholmen centrum och det efter att vi vart tvugna att springa över en och en annan motorväg :S
Men sen kom vi fram till busshålls platsen och ser då att tidigaste buss inte kom förens efter 25 minuter, så det var bara att sitta och vänta...

Men sedan vid 21.00 tiden lyckades jag vara hemma iallafall :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0