Förtidiga julklappar

I Lördags så var jag, Lina, pappa och Alex i Kista Centrum, och år lite frukost och kollade runt lite innan pappa sedan skjussade med till SKHLM så att jag fick ga handla lite julklappar.

Men hursomhelst så gick och Lina in på Rizzo, och jag hittade ett par JÄKLIGT snygga boots från "Donn Donna"
Och Lina köpte dem till mig som fick bli årets julklapp av henne :D

Och sen igår när jag låg och var som deppigast så ville Min kära lilla lillebror Alex gära mig lite glad så jag fick en för tidig julklapp av honom också som han gjort på slöjden hehe, och det var ett par röda vantar som han hålligt på med Hela terminen hehe..





Kommentarer
Postat av: Therése

Fina skor! Har några liknande ;)

2008-12-17 @ 21:01:38
URL: http://bloond0.blogg.se/
Postat av: emma

åh, herregud vad snygga. vad kostade dom? :) (svara om du har tid och lust i min blogg)

2008-12-22 @ 14:51:35
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0