Jul Avslutning :D

Måste nog börja gå om sådär 20 minuter, har precis lockat håret (ångrar mig lite, undra om det inte skulle vart bättre om jag plattat det) och sminkat mig lite.

Mamma tyckte att jag borde gå i min lila tomteluva idag till skolan men hehe tyckte först det känns lite halv töntigt, men spela roll när det ändå är julavslutning haha

Men såhär ser jag iallafall ut idag..( i min Lila tomteluva från Grönalund)


Först i det lockade håret..


Första bilden, som inte vart så bra i min lila tomteluva XD


En glad Carro med en missbildad tand på bilden..




En extra ful bild på mig med min lila tomteluva :P

Okej nu har jag lagt upp bilder på hur jag ser ut iad iaf.

Här är dagens planering:

8.50-9,00 klassrummet
9,00-10,00 Aulan
10,00-? klassrummet (får våra betyg osv)
Sen slutar vi :D
11,00 Aulan -kolla på när mamma och dem andra uppträder streetdance haha
Hjälper mamma hem sedan med alla presenter och bär hem alla jäkla skolböcker jag måste plugga på nu på lovet :(

Sen efter det, så ska jag och mamma iväg till SKHLM och jag ska handla klart alla julklappar, samt vi ska köpa lite nya kläder till oss som vi ska ha på oss på julafton.
Har nästan blivit en tradition för mig och mamma att gå handla nya kläder några dar innan julafton hehe förra året vart dock bara en blus, men det är ju nått iallafall :P

Nu måste jag nog börja gå snart..

Ha det bäst!

Kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0