Julfrågorna

1. Har du sett årets julkalender?

Svar: Jag har sett ett avsnitt bara och det var tillsammans med Regina för någon vecka sen, och efter det avsnittet vart det inget mer, gud så dåliga julkalendrarna har blivit med åren. I årets Julkalender är ju allting för modernt enligt mig och vitt, fick kännslan av mentalsjukhus bara av att kolla på den, nej Pelle Svanslös 1997 är fortfarande min favorit (kan hela utantil ju XD)

2. Hur går det med julklappsköpen? Klappat och klart?

Svar: Nja nästan, var och julshoppade i helgen, samt gick på julmarknader på Grönalund, kul men iskallt, sista julhandeln blir nu på fredag då jag tänkt handla klart allt :D


3. Vad tänker du ha i år - riktig gran eller plastgran?

Svar: Har aldrig haft en "riktig" gran bara haft plast, mamma skulle aldrig ha en rikig gran tack vare alla jäkla småkryp och barr man måste sopa hela tiden..


4. På lördag är det lucia, ska du se något luciatåg?

Svar: Nej såg bara lite av det som gick på nyhetsmorgonen haha orkade inte gå upp klockan 7.00 när det gick på svt..

5.
Tror du att det blir en vit jul i år? Är det viktigt för dig?

Svar: Nej det t ror jag verkligen inte, kommer bergis vara en regning och "höstig" jul som förra året, tråkigt men för mig är det nog ganska viktigt med en vit jul annars försvinner ju julkännslan lite, men vad gör man när det bara är regnigt och slaskigt hela julen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0